سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه‌شنبه 26 اسفند 1399/ شماره 247
رقابت خریداران پت بطری و نساجی فروکش کرد، عقب نشینی دلار نیمایی به 22 هزار و 900، صعود مجدد دلار صرافی به کانال 24 هزار..
پست های مرتبط:

 رقابت خریداران پت بطری و نساجی فروکش کرد
بر اساس آمار معاملاتِ امروز بورس کالا، بیشتر کالاهای پرمصرف گروه های نایلون و نایلکس با قیمت پایه معامله شدند. در گروه پت که طی هفته های گذشته از پُررقابت ترین گروه های بازار بود، رقابت خریداران گروه نساجی و بطری فروکش کرد و کاهش یافت. قرار داشتن در هفته آخر ماه، نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال و نزولی بودن نیما و نفت، از مواردی هستند که می توان از آن ها به عنوان دلایل کاهش رقابت ها، نام برد.

عقب نشینی دلار نیمایی به 22 هزار و 900
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 22 هزار و 983 تومان رسید و نسبت به یکشنبه 24 اسفند، 196 تومان کاهش یافت. امروز، میانگین هفتگی نیما، به کانال 22 هزار تومان عقب نشینی کرد، میانگین هفتگی دیروز، 23 هزار تومان بود.

صعود مجدد دلار صرافی به کانال 24 هزار
در شروع بازار امروز، صرافی بانک ملی قیمت هر دلار را بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 23 هزار و 916 تومان اعلام کرد ولی در ادامه، با مجموع 173 تومان افزایش و صعود مجدد به کانال 24 هزار تومان، هر دلار صرافی ملی در آخرین به روزرسانی ساعت 14:50 دقیقه، 24 هزار و 89 تومان قیمت گذاری شد.

عقب‌نشینی برنت به 67 دلار
نفت معاملات روز گذشته را با عقب نشینی به 68 دلار به پایان رساند و امروز هم در این بازه، معاملات شروع شد ولی در ادامه به 67 دلار عقب نشینی کرد. قیمت این لحظه برنت: 67 دلار و 96 سنت. برنت معاملات این هفته را با 69 دلار شروع کرده بود و تا امروز، 2 دلار نسبت به روز گشایش، کاهش دارد.

افزایش 28 هزار واحدی بورس تهران
شاخص کل بورس، امروز سه شنبه 26 اسفند با 36 هزار و 309 واحد افزایش به یک میلیون و 290 هزار واحد رسید تا شاخص کل، امروز برای چهارمین روز پیاپی مثبت بماند. روز شنبه شاخص بورس بیش از 22 هزار واحد، روز یکشنبه بیش از 15 هزار و دیروز بیش از 9 هزار واحد افزایش یافته بود.
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟